Kako gradiiti svoje poslovanje na društvenim mrežama ?
Nemojte da postavljate postove tek tako, umesto toga napravite dobar poslovni plan.
Jeste li ikad čuli za izreku: „da ne bude jezik brži od pameti“ ili „kao iz topa“
Kao iz topa znači da uradite nešto, a da prethodno ne razmislite o posledicama tog poteza.
Često ima trenutaka u našim životima kada smo primorani da odmah postupimo bez nikakvog ili dovoljnog razmišljanja o posledicama. Na primer, prijatelju je u poslednjem trenutku potrebna usluga, ili shvatite da ste ostavili sunčane naočale na kuhinjskom stolu, a već ste na pola puta do sledećeg mesta. Ipak, društveme mreže i vaš posao ne bi smeli da potpadnu pod tu kategoriju.
Kako osmisliti strategiju rada na društvenim mrežama?
1. 1. Napravite kalendar objavljivanja
Imperativ je da imate smernice šta ćete objavljivati tokom čitave godine. Kada napravite poslovni kalendar za tu godinu (sa svim referencama o proizvodima, sezonskim popustima, i značajnijim datumima), isplanirajte kada treba da se oglasite za pojedine događaje.
Isto tako, pogledajte kad su praznici i odlučite kako možete da povežete svoju poslovnu misiju sa porukom iznad svake. Onda, podesite datume kada ćete početi i završiti svaku kampanju na tviteru za praznike.
- 2. Skicirajte svoje postove odmah
Kada ste jednom podesili kalendar odvojite vreme svake nedelje ili svakog meseca da skiciraš pojedine postove.
Moj predlog je da ih napravite u Excel-u, koristeći novu stranicu za svaku kampanju.
Onda, pratite svaki svoj post.
Prvo, zapišite kada ste pustili tu objavu.
Drugo, sa objavama koji imaju spoljne linkove posetite Google analytics da vidite koliko puta su vaši pratioci kliknuli na to.
Praćenje vaših postova daće vam jasniju ideju kako da usavršite postavljanje istih.
- 3. Koristite Sistem za automatizaciju
Prezauzeti ste da biste po čitav dan objavljivali postove. Koristite automatske usluge kao štosu Hootsuite da olakšate proces objave postova. Ovo vam takodje nudi još jedan način da pratite svoje poslovanje na društvenim mrežama.
Naravno, kada koristite bilo koji tip planiranja, proverite da li ste podesili svoje postove tako da se oni pojave u različito vreme tokom dana.
- 4. Planirajte realno vreme koje želite da odvojite za društvene mreže
Bilo bi lako kada biste mogli „objaviti nešto i zaboraviti na to“ kada se radi o postavljanju postova na društvenim mrežama i kampanjama. Ipak, ova filozofija neće vam doneti novčanu dobit.
Morate da imate plan, bar i minimalan, 10 minuta angažovanja puta tri puta nedeljno.
Dnevno bi bilo najbolje.
To znači da odgovarate na komentare drugih ljudi, da šaljete odgovore nablog postove, delite zanimljive ili zabavne statuse i jednostavno da uživate da budete ono što JESTE!
Angažovanje vaših prijatelja na društvenim mrežama je KLJUČ odnosa prema klijentima.
1. 5. Imajte specijalnu stranu gde svi mogu da „slete“, tzv. “landing / capture page”
Na vašoj glavnoj stranici na društvenim mrežama dozvoljeno je da delite linkove ka vašem veb sajtu.
NEMOJTE stavljati link ka naslovnoj strani. Ovo je suviše neodređeno i vaši pratioci neće poduzeti dalje korake.
Na primer, razmislite da idete kod lekara. Prosleđivanjem linka ka vašoj naslovnoj strani je kao da kažete lekaru da ste bolesni, a da mu ne pružite nijednu informaciju o tome. Lekar ne može da vam pomogne ako mu ne date više detalja.
Isto tako, vaš ugao gledanja ne može da im pomogne da dobiju pomoć od vas, ako ne znaju gde treba da idu na vašem sajtu ili zašto bi trebali nešto da urade.
Da ne pominjemo, svi VOLIMO da se osetimo posebnim, i klik da bi neko samo video tu stranicu je poseban trenutak za nas, pa nas čini još posebnijim. Sada povezujemo vas i vaš posao sa tim toplim, UGODNIM unutrašnjim osećajem. (Jes!)
1. 6. Napravite dugme KLIK ZA AKCIJU
Kada neki vaš prijatelj dođe na vašu stranicu za hvatanje pažnje, morate da imate JEDAN JASAN POZIV NA AKCIJU!!!.
To može da bude znak ili besplatan poklon, ili vaš newsletter i sl.
To može da bude PRODAJNA STRANICA za vaše pratioce na društvenim mrežama.
Šta god da je poziv na akciju, neka bude jednostavno, jasno i lako.i Prevod: Biljana Filipoivić
Pročitajte više:: http://bizolly.sharedby.co/share/acfsXq
-
ARHIVA ŠTAMPANIH IZDANJA
Kategorije